Skip to content

Villa Next Door

6 juli 2014

Villa La Repubblica heeft zelf enige concurrentie gecreëerd:  http://villanextdoor.wordpress.com/

Villa La Repubblica blijft natuurlijk op dezelfde wijze doorgaan. Maar de Villa is uit de aard der zaak langzaam, terwijl er wel veel meer gezien wordt. Dat wil ik recht doen in een blog met meer plaatjes en minder tekst. Villa Next Door biedt ook ruimte aan tentoonstellingen die ik niet de moeite waard vind voor Villa La Repubblica en waarvan ik graag even zeg waarom ik ze niet de moeite waard vind. Maar de jongere telg biedt ook de ruimte aan zaken waar ik graag in positieve zin wat over zou willen zeggen, terwijl ik er te weinig tijd voor heb om dat uitgebreid te doen.

Villa La Repubblica wenst je veel plezier bij de buren!

BP

 

From → Uncategorized

One Comment
  1. Ha, not a whisper but a bang!

    Like

Geef een reactie

