Skip to content

UITNODIGING

30 augustus 2014

Ruimtevaart-7x52x10-affichea

7X52X10

chmkoome’s blog 10 jaar!

Ter ere van het tienjarig bestaan van het blog van Kees Koomen heeft hij een kortlopende tentoonstelling georganiseerd van werk van hemzelf en andere (ex-) bloggers waaronder Uw Villabewoner.

De tentoonstelling is te zien op zaterdag 6 september (opening 16 – 18 uur; open tot 23 uur als onderdeel van de Museumnacht) en zondag 7 september (vanaf 13 uur; finissage vanaf 16 uur) in n9 van Stichting Ruimtevaart, Loosduinseweg 9, Den Haag.

De line-up is als volgt:

Uiteraard Kees Koomen van zijn jarige blog
Jeroen Bosch en Niels Post van Trendbeheer
Marcel van Eeden van Cioran
Marijn van Kreij van Endless Lowlands
Sibylle Eimermacher, Annegret Kellner en Jeroen Glas van 5uur…!!!
Peter Luining van ctrlaltdel
Edwin Stolk van Strangemessenger
Hinke Schreuders van Suds and Soda
Ron van der Ende van Art BBQ
Niek Hendrix van Lost Painters
G.J. de Rook van Plaatjesblog
Babette Wagenvoort van Life According to a Rectilinear Personality
Dolf Pauw van Dolf Pauw
Ondergetekende van Villa La Repubblica (en Villa Next Door)
Stephan van den Burg van Drawings & Notes
Simon Kentgens, Michiel Huijben en Diana Duta van pietmondriaan
PJ Roggeband van Weblogement van het Elfletterig Genootschap
Ellen Rodenberg van Multi-Impressie log

Als verantwoording schrijft Kees:

“Op 13 juli 2004 plaatste ik mijn eerste post op mijn weblog, op dat moment nog bij xs4all. Op diezelfde datum dit jaar bestaat het blog dus 10 jaar. Ik heb naar aanleiding hiervan een tentoonstelling georganiseerd van kunstwerken van bloggers die ik gevolgd heb en die mij geïnspireerd hebben. Zelf merk ik regelmatig dat ik word aangesproken als blogger door mensen die zich er niet van bewust zijn dat ik ook nog beeldend kunstenaar ben. Voor mij is het bloggen in een aantal opzichten een geïntegreerd gedeelte van mijn kunstenaarschap en ik vermoed dat de verhouding kunstenaar-blogger bij velen onder ons organisch functioneert. Het lijkt mij interessant dat te tonen.”

Dat is dus Kees 7X52X10 en ook nog eens driewerf in de gloria!

Bertus Pieters

From → Beeldende kunst

Geef een reactie

Geef een reactie

